رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

❤ زندگی ❤

تو هستی . . .

1390/7/1 14:32
نویسنده : مامان بهناز
961 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام کوچولوی خاله عزیزم این وبلاگ رو برات درست کردم تا از خاطرات تو و مامانت برات بنویسم که بدونی چقدر برامون عزیزی .

عزیزکم چند روزی بود  که مامانت همش نگران بود و منهم بهش دلداری می دادم تا اینکه ٤ شنبه برای مامانی یه بی بی چک گرفتم وقتی استفاده کرد مطمئن بودم که بارداره ولی فرداش برای اطمینان بیشتر به آزمایشگاه رفت و یه تست داد وقتی که رفتیم جوابش رو بگیریم من نرفتم مامانت رفت و اومد برگه رو ازش گرفتم و دیگه شک به یقین تبدیل شد حالا دیگه یه کوچولو تو شکمش بود خیلی خوشحال شدیم من به مامان بزرگت زنگ زدم مامان بابات و تبریک گفتم مامانت و مامانی هم خیلی خوشحال بودن منهم که ذوق زده شده بودم دیگه نی نی من هم تنها نبود ولی عسل خاله یه مشکلی هست مامانت یک هفته پیش وقتی تو هم تقریبا یک هفته ات بوده رفته عکس رادیولوژی از دندونش گرفته همه ما خیلی ناراحتیم بخاطر تو عزیزم خدا کنه که هیچی نباشه و تو اون موقع خیلی کوچولو بوده باشی یعنی یه هسته باشی نمی دونم همه اینها دست خداست می خوام که خودت برای  خودت دعا کنی فرشته آسمونی امیدوارم بعد از ٩ ماه ببینمت خدایا خودت کمک کن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله تیارا
1 مهر 90 15:45
سلام ایشالله که به سلامتی به دنیامیاد.اون وزی که فهمیدم قراره دوباره خاله شم یه حسی خوبی بود برم دوس داشتم زودی تیارای ما به دنیا بیاد ولی اینو بدون که تا چشم رو هم باری به دانیا اومده


مرسی عزیزم
نانی
12 مهر 90 20:04
به به مبارکه . خیلی خوشحاااااااااااال شدم . مثل اینکه خبر خاله شدن خودمو شنیدم. ایشااله به سلامتی قدمش مبارک باشه


ممنون ناهید جان مرسی مانی رو ببوسش
نی نی توپولی
22 مهر 90 15:08
fآفرین به همچین خاله مهربون که به فکر شماست..مبارک باشه وب جدیدتون..


مرسی عزیزم وظیفه است
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ زندگی ❤ می باشد