رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

❤ زندگی ❤

تولدت مبارک خاله جونم

1391/3/3 13:01
نویسنده : مامان بهناز
793 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من خیلی خسته ام  همین الان اومدم خونه دوش بگیرم برم بیمارستان یا خونه مامانم دیشب تا  صبح پیش نی نی  و  خواهرم بودم وای که چه شب بدی بود می یام همه رو تعریف میکنم

فقط خواستم بگم رادین ما ساعت یک و چهل و پنج دقیقه صبح چهارشنبه سوم خرداد هزار و سیصد و نود ویک بدنیا اومد

وزنش ٣٢٠٠

قدش ٥٠ سانت

بقیه رو هم بخدا یادم نیست سر فرصت همه رو مینوسم

تولدت مبارک رادین خاله خوش اومدی اول از همه هم بغل خودم اومدی و من شما رو بغل کردم بوسسسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

كاكل زري يا ناز پري
3 خرداد 91 18:21
واااااااااااااااااااااي خدا جوووووووووون مباركه مباركه خوش قدم باشه انشالله عكس بزار يا لا عكس بزار يالا الهام جون خاله شدنت مبارككككككككك
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ زندگی ❤ می باشد