رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

❤ زندگی ❤

سه ماهگیت مبارک

1391/6/3 13:59
نویسنده : مامان بهناز
1,726 بازدید
اشتراک گذاری

 

سه ماهگیت مبارککککککککککککککککککککککککک

هورا رادین ما سه ماهه شده و دیگه کم کم داره بزرگ میشه .

خاله جونم می دونی از دوماهگیت به بعد خودم حمومت می کنم تو و رامیلا رو می برم حمام و چه کیفی میکنم با شما ها خیلی حال میده کلی بازی میکنیم .

خیلی واکنش نشون میدی به من دل به دل راه داره خیلی خوب شد آخه رامیلا و مامانت خیلی باهم خوب هستن حالا ماهم باهم خیلی جوریم عزیزکم .

چند روز دیگه عروسیه عمه ات هست و دیروز رفتیم برای مامان لباس بگیریم و شما خیلی خسته شدی .

خنده هات صدادار شده خاله ولی یه کمی که میخندی سکسکه میکنی و اعصابت بهم می ریزه .

وقتی که خوابتد میاد بی نهایت بد اخلاق میشی و گریه میکنی و دوست داری سر جای خودت بخوابی .

 

 

دعای قاصدک ها خوشبختی آدماست، برات آرزوی یه دنیا قاصدک دارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
3 شهریور 91 15:15
رادین جون سه ماهگیت مبارک انشالله هر چه زودتر بزررگ بشی و آقایی بشی واسه خودت مامان رادین یه سوال ،این قلبای کنار اسم وبلاگ رادین روچه جوری گذاشتی منم میخوام واسه پارسایی همینکارو بکنم؟
مامان همای مسیحا جونی
6 شهریور 91 13:08
اوخی پسر کوشولی ما داره بزرگ میشه. مبارکه پسر ناز
نیلوفر
19 شهریور 91 13:11
سلام وب قشنگی دارید اگه دوس دارید تبادل لینک کنیم.به وبم بیایید وبهم بگویید منتظر جوابتون هستم
خاله ی آبنبات
20 آبان 91 23:48
پس شما هم واسه خواهرزاده تون وبلاگ درست کردید ماشالله چه ناز هم هست خدا ببخشه
ninipics
26 آذر 91 0:19
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... راذین جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ زندگی ❤ می باشد