رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

❤ زندگی ❤

مراحل تکامل آقا رادین

1391/8/13 15:38
نویسنده : مامان بهناز
875 بازدید
اشتراک گذاری

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

سلام عزیز خاله سلام خوش خنده خاله خوبی عشقم خیلی ناز و جیگر شدی عزیزکم ماشالله با هر صدایی که می شنوی میزنی زیر خنده خاله جانم دیگه داری کارهای جدید یاد میگری خاله هر جا بزاریمت می یاییم می بینیم که ١٨٠ درجه چرخیدی دست می اندازی و می خوایی همه چیز رو بگیری عزیزم .

به ساعت علاقه زیادی داری

به مو هم علاقه داری هر کی میاد جلوت دست می اندازی و موهاش رو میگیری وقتی موهای رامیلا رو میگری داستانی داریم نمی دونیم بخندیم یا شما ها رو جدا کنیم .

خیلی  شیرین شدی عزیزم مامانی عاشقته چقدر هم به ما پز میده با شما خوب دیگه شما هم نازی عزیزم بخند و شادی کن که این روزها فقط خاطره میشه برای مامانت عزیزکم .

این ماه که بیاد شما واکسن داری و سه روز بعد هم تولد رامیلاست تولد دوسالگی رامیلا با شش ماهگی تو یکی شده مبارکتون باشه عشقهای کوچولوی ما .

یه تبلیغ نشون میده تبلیغ لوازم خانگی بکو یه نی نی ناز پسر می یاد دنبال یه نی نی ناز دختر با ماشین رامیلا تا می بینه میگه  هادین و من می پره بالا و پایین و هی میگه من و رادین .

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

دوست دارم از ته دل ٬ دلی که پر پر میزنه

 

 دلی که ساز عشقتو از همه بهتر میزنه

 

دوست دارم حتی اگه یه شب به خواب من نیای

 

عاشقتم مثل همه حتی اگه منو نخوای

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان همای مسیحا جونی
17 آبان 91 9:48
ای جونم. پس حسابی داری شیرین کاری می کنی. خاله جونش میبینی نی نی ها چه زود بزرگ میشن. بوس واسه رادین جونی
کاکل زری یا ناز پری
7 آذر 91 17:43
عزیزممممممممم اره اون تبلیغ رو دیدم جونم رامیلا
آزاده
9 آذر 91 16:02
سلام. از شما دعوت می‌کنم از وبلاگ "باغبانی سبز" دیدن کنید. با تشکر
مامان همای مسیحا جونی
13 آذر 91 10:22
کجایی پس خاله جونش مسیحای من توی مسابقه نی نی فشن شرکت کرده. اگه دوست داشتی یه سری بزن و بهش رای بده. بوس واسه نی نی ماهت http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ زندگی ❤ می باشد