رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

❤ زندگی ❤

آخرین پست خاله الهام

1391/10/14 14:28
نویسنده : مامان بهناز
956 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل خاله

این آخرین پستی که برات میزارم چونکه از این به بعد مامانی می خواد برات بنویسه پسرم می دونی که خیلی دوست دارم و خیلی خوشحالم که بهترین لحظات رو برات اینجا ثبت کردم البته خیلی وقتها کوتاهی کردم چونکه اصلا وقت نداشتم ولی تا اینجا رو برمن ببخش .

خاله جونم از این به بعد منم به عنوان یه خواننده می یام و تمام کارهایی رو که میکنی رو اینجا میخونم البته درسته که تمامش رو حس میکنم و می بینم ولی خوندن مطالبش هم برام شیرینه عزیزم دوست دارم گلم از خدا می خوام  که همیشه سالم باشی و کنار مامان و بابای خوبت زندگی شادی داشته باشی .

از همه دوستانم که به من لطف داشتن تو این مدت  ما رو تنها نگذاشتن می خوام که از این به بعد با خواهرم تبادل لینک داشته باشن و امیدوارم که دوستیهاشون محکم باشه دوستون داریم دوستای خوبمون .

شکلکهای جالب آروین

برای رادین

 

دعامیکنم که هیچگاه چشمهای زیبای تورا

درانحصارقطره های اشک نبینم

دعامی کنم که لبانت رافقط درغنچه های لبخندببینم

دعامیکنم دستانت که وسعت آسمان وپاکی دریاوبوی بهار رادارد همیشه ازحرارت عشق گرم باشد

من برایت دعامیکنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند

برای شاپرک های باغچه خانه ات دعامیکنم

که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشیدآسمان زندگیت دعامیکنم که هیچگاه غروب نکند

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤   ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤    ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤    ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان رامیلا
14 دی 91 14:30
سلام عشقم اینم از اخرین پست خاله دوست دارم
بهناز خانم دیگه تحویل شما این وبلاگ صحیح و سالم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ زندگی ❤ می باشد