رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

❤ زندگی ❤

هنوز خیلی کوچولویی

1390/7/10 19:09
نویسنده : مامان بهناز
885 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

سلام کوچولو موچولو امروز معلوم شد که شما یه نی نی ٦ هفته و ٥ روزه هستی .

امروز مامانت با مامانی رفته بودن بیمارستان صارم و پیش دکتر رحیمی اون مامانت رو معاینه کرده و گفته که شما ٦ هفته داری انشالله زود زود بزرگ شی راستی مامانت از درد دندون ناله می کنه و باید بره دندونش رو بکشه تو قوی باش تا مامانت راحتتر بتونه دندونش رو بکش آفرین نی نی خوب .

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سعید
10 مهر 90 19:14
سلام اگه یه آهنگ شاد کودکانه واسه وبلاگ خوشگلتون بذارید خیلی بهتر میشه من این چند اهنگ شاد کودکانه را به شما پیشنهاد میکنم.
به ادرس زیر مراجعه کنید
http://sma-2010.blogfa.com/page/m-koodak.aspx


باشه چشم
کاکل زری یا ناز پری
12 مهر 90 17:47
سلام فرشته کوچولو ورودت رو به دنیای نی نی ها تبریک می گم انشاالله به سلامتی بیای به دنیای ما


مرسی خاله جون شما رو لینک می کنم
مامان محمدرضا (شازده کوچولو)
12 مهر 90 18:44
سلام کوچولو
ان شاالله به سلامتی به دنیا بیای و همه ی خانواده شاد شاد بشن.



مرسی خاله جونم مرسی ممنون
مامان پارسا جون
12 مهر 90 21:00
لینک کردم الهام جون


شما هم لینک شدید عزیزم
مامان ماهان عشق ماشین
12 مهر 90 21:03
ای وای مبارکه مبارکه یه دنیا. انشاالله هیچی نیست عزیزم نی نی سالم و سر حاله اصلا" به دلت بد راه نده


مرسی گلم خیلی ممنونم ماهیج وقت تنهانیستیم شما دوستهای خوبی هستید


مامان آناهل
12 مهر 90 23:40
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_______ـــــــــــ_________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*

مبارک باشه عزیزم .


مرسی ممنوننننننننننننننننن
مامان آنیسا
13 مهر 90 1:06
سلام نی نی کوچولوی ناز
به جمعمون خوش اومدی
من لینکتون کردم


مرسی خاله دوستتون دارم شماهم لینک شدید
مامان آريا
13 مهر 90 9:31
سلام فرشته كوچولو زميني شدنت و بهت تبريك مي گم هميشه صحيح و سالم باشي
لينكتون كردم


مرسی ممنون خاله مهربون با افتخار لینک شدید
مهرناز مامان امین حسین
13 مهر 90 10:07
سلام فرشته کوچولو انشاله به سلامتی قدم تو این دنیا بزاری ما منتظریم
خاله جون من لینکتون کردم


مرسی خاله ماهم شما رو لینک کردیم
مامان زینب
13 مهر 90 11:17
آخیش 6 هفتهههه وای تو چگد کوچولویییییییی


خاله جون انشالله زود بزرگ میشم
Y&L
13 مهر 90 22:59



مرسی عزیزم
آسمونی ها
28 مهر 90 0:57
عزیزم مبارک باشه. به وبلاگ ما بیا و پست "بیمارستان صارم و چکاپ" رو بخون. رمزش رو خصوصی بهت میدم.
آسمونی ها
28 مهر 90 1:02
وای
نظر قبلیه خصوصی بود یادم رفت تیکش رو بزنم.
لطفا تائیدش نکن.
ممنونت میشم عزیزدلم

چشم می یام عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ زندگی ❤ می باشد