رادین رادین ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❤ زندگی ❤

اولین کادوی عسلی

1390/7/29 17:59
نویسنده : مامان بهناز
995 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عسل خاله اومدم ببینم خوبی جیگرم راست خاله جون اولین کادوت رو گرفتی آره خاله از خودم برات یه ست از لوازم بهداشتی جانسون گرفتم و یک پیش بند خوشگل و ناز دوست داشتم که اولین کادو مال خودم باشه تا هر وقت بدنیا اومدی ببینی چه خاله ماهی داری جیگر تو بخورم که هنوز نداریش کوچولو موچولوی خاله می بوسمت .

بوسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مبينا و مل مل
29 مهر 90 19:01
آپم
سیمین
29 مهر 90 19:36
سلام ایشاالله به سلامتی عزیزم ،منم باردارم و چند ماه از شماه زودتر زایمان می کنم دعا می کنم که دوران شیرینی رو مثل من بگذرونی به وبلاگم بیا سر بزنم و نظر بده اگه دوست داشتی خیلی خیلی زیادمواظب خودت و نی نی نازت تو این ماههای حساس باش عزیزم تا نی نی نازت اذیت نشه و خودت راحت باشی تا می تونی پیاده روی و بالا پایین شدن را کنار بذار چون من ماههای اول از پله بالا پایین زیاد شدم و الان لگن درد بدی دارم عزیزم شاد باشی


مرسی عزیزم ممنون خواهرم بارداره
راستی چرا وبت باز نمیشه
مامان آريا
2 آبان 90 15:26
دست خاله جون مهربون درد نكنه از درست كردن اين وبلاگ معلومه كه خاله خوبو نازي داره


مرسی عزیزم ممنون شما لطف داری
مهرناز مامان امین حسین
7 آبان 90 10:15
مبارکه دستت درد نکنه خاله جون


خواهش می کنم عزیزم
كاكل زري يا نازپري
12 آبان 90 19:39
به به چه خاله مهربونييييييييييييي خوش به حال ني ني حالا بگو حال مادر و ني ني چه طوره خاله الهام؟؟همه چيز درسته؟


مرسی آدینه جون حال خودش که تعریفی نداره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ زندگی ❤ می باشد